Welcome =] please follow meFOLLOW | DASHBOARD

鼠标

Bobblehead Bunny

Wednesday 13 February 2013

Aron Zzang......



“#INFO Apparently Aron ruptures his calf muscle. Pledis stated they still couldn't make a sure about Aron attendance on M Countdown comeback stage; as they still have to check the result of the test. Pledis stated "Aron keeps saying his thighs hurt even before the rehearsal begin. We thought it was just a neuralgia but in the middle of rehearsal, he suddenly collapsed and said he couldn't move. We sent him to hospital nearby and he's diagnosed with ruptured calf muscle"


Aron受伤了.....
P公司不能确定Aron可不可以出席M Countdown  comeback stage....
现在还在等报告当中......

不要给我出事T^T

为什么无端端会受伤@@

为什么会无端端小腿肌肉破裂@@

我就是在等着你们一起comeback stage啊....
少了一个,怎么可以?


明明就受伤了,还要去逞强练舞.....

这就是艺人的精神吗?.....


我的Aron.....T^T









我现在~~~

在努力听着他们的歌XDD

其实,我喜欢Beautiful solo   XDDD
给人一种快乐的感觉XDDD

很想跳动的感觉XDD

就让我想到XD
那时在唱K的时候,一样high   XDD

Beautiful beautiful beautiful solo   ~~~~~~XDD






希望一些不是L.O./\.E的人,
不要拿B.A.P跟NU'EST来比。

B.A.P有他们的努力,NU'EST也有他们自己的努力。
有谁没有努力过?

不要说NU'EST的level比不上B.A.P

不要说只有EXO才可以和B.A.P斗

不要看不起NU'EST!!


总有一天,NU'EST一定可以成为超级巨星!!!!!!!
我只相信我的眼光....

(这里没有针对任何团体,只是针对一些看不起NU'EST的人)


.......

团体和团体之间的粉丝就不能和睦一点吗?......

No comments:

Post a Comment